Geen lessen do/vrij

Beste leden, 

Omdat er in de sporthal geen enkele klimaatbeheersing is vinden we het onverantwoord de rest van deze week de trainingen door te laten gaan.

Volgende week wordt wel gewoon getraind als laatste week voor de zomerstop .

Delen ? Ja, graag !